Heenreis - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu

Heenreis

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, South of Market

Deze dag gaat op aan reizen, maar toch ook weer niet. Het is een vreemde gewaarwording om ruim 10 uur te vliegen en vervolgens 1 uur later aan te komen dan je vertrokken bent...
Om 11.30 landden we dus op San Fransisco airport. Bij de douane vingerafdrukken en een foto, de koffers waren er eerder dan wij! Kijken waar de Car Rental zat, daarvoor moesten we de metro gebruiken. Na het invullen van alle papieren mochten we zelf een auto uitzoeken. Het is een witte Ford Focus geworden met schuifdak.
De weg naar het hotel was heel simpel. NavFree op de iPhone is ook heel handig. Gratis GPS! Vlak bij het hotel had ik een prima parkeergarage gevonden waar de auto nu netjes staat.
In het hotel werden we warm welkom geheten. Om ca. 14.00 waren we op onze kamer en besloten eerst maar eens lekker te gaan zwemmen. Daar lig je dan 23.00 Nederlandse tijd in een zwembad in het centrum van San Francisco... Heerlijk. Daarna douchen en de stad verkennen. Het hotel ligt op 7e straat en binnen 15 minuten zaten we in de zon aan een witbier op Union Square.
Daarna nog een deel bekeken van Chinatown en het Financial District. Om een uur of 7 heerlijk gegeten bij Barbacco, een trendy Italiaan. Nog even verder gelopen naar het Ferry gebouw en met de tram terug naar het hotel en naar bed. Daar zijn we nu wel aan toe.

• 10 Juni 2014 - 09:36

Marjolein:

Fijn dat de vlucht zo goed is verlopen. Leuk dat jullie zelf een auto hebben gekozen. zo'n schuifdak zal daar best wel lekker zijn.

• 10 Juni 2014 - 12:45

Linda Eijking:

Wat leuk dat jullie besloten hebben toch een reisverslag te maken direct bestemd voor derden!
    Hele fijne vakantie, liefs Linda

• 10 Juni 2014 - 14:00

Richard:

Wat leuk om jullie reis te kunnen volgen. Mooie auto zo'n Ford Focus met schuifdak.

• 10 Juni 2014 - 14:30

Evelien:

Hoi papa en mama,

Dat klinkt allemaal heerlijk. Gaaf dat jullie een auto met een schuifdak hebben. Heel veel plezier in San Fransisco!

Liefs