Dag 7, Las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Duitsland van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu Dag 7, Las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Duitsland van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu

Dag 7, Las Vegas

15 Juni 2014 | Duitsland, Bracken

Vanmorgen met de monorail tot het eindpunt gegaan. Daar staat Stratosphere, een 350 meter hoge toren met uitzicht over de hele stad en de vallei waarin deze ligt. Voor de liefhebber zijn op die hoogte een paar kermisattracties. Het minst aanlokkelijk vinden we de zweefmolen waarmee je "buitenboord" komt te hangen en dan nog eens snel in het rond wordt gedraaid, waardoor je recht in de diepte komt te kijken. Dit laten we mooi aan ons voorbij gaan. Twee andere gekken maken aan een kabel de vrije val van 350 meter. Ook dat is niets voor ons.
Om 11.00 zijn we weer beneden en doen er tot 16.00 uur over om de hele Strip te bekijken. We lunchen in de Venetian, op een nagemaakt Italiaans plein, terwijl gondeliers met hun gondels rondvaren in een heus kanaal.
Terug in het hotel zwemmen we lekker en eten in ons eigen hotel.
's Avonds gaan we nog een keer met de monorail op stap. Bij hotel Mirage zien we een levensechte vulkaanuitbarsting, bij hotel Bellagio zien we een mooie show met fonteinen.
Nu lekker slapen, morgen gaan we naar Zion National Park.

• 16 Juni 2014 - 21:03

Richard:

Wat een waaghalzen. Doe maar voorzichtig en kom maar weer veilig thuis.