dag 3: naar Hannah Lodge - Reisverslag uit Waterval, Zuid-Afrika van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu dag 3: naar Hannah Lodge - Reisverslag uit Waterval, Zuid-Afrika van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu

dag 3: naar Hannah Lodge

11 April 2016 | Zuid-Afrika, Waterval

Vandaag worden we om 5.30 gewekt. Om 6.15 hebben we buiten het ontbijt. De korte broek is dan nog best fris...
Om 7 uur vertrekken we om 500 km te gaan rijden. De koffiestop is bij een wegrestaurant. Hierachter ligt een vijver met enkele nijlpaarden. Die hebben we dus maar vast gezien.
Voor de lunch stoppen we in Dullstroom. Deze plaats staat bekend om de kweek van zalmforel.
Er staan veel restaurants. In de Rose Cottage genieten we van gegrilde zalmforel. Heerlijk!
Na deze stop rijden we verder naar Hannah Lodge. Dit hotel staat midden in een groot wildreservaat. Direct na aankomst maken we met een terreinwagen voor 35 man een rit van 2 uur door het park. We zien impala's, kudu's, zebra's, wrattenzwijnen en giraffen.
Onze lodge ligt aan de rand en we kijken zo de natuur in.

• 11 April 2016 - 21:06

Evelien :

Goedemorgen, dat was lekker vroeg! Leuk dat jullie nu al midden in de wildernis zitten. Geniet van de mooie natuur!

• 12 April 2016 - 10:05

Eelkje En Fred:

Erg leuk om dit allemaal mee te maken. Geniet ervan!
    Liefs