Derde dag op Bali - Reisverslag uit Tengkulung, Indonesië van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu Derde dag op Bali - Reisverslag uit Tengkulung, Indonesië van RichardEnMonique - WaarBenJij.nu

Derde dag op Bali

29 Mei 2017 | Indonesië, Tengkulung

Vandaag lekker weinig gedaan. Na het ontbijt in de zee gezwommen en daarna in het zwembad.
Langs het strand loopt een wandelpad dat we voor een flink stuk gelopen hebben. We kwamen langs alle andere hotels. Het Conrad hotel had ons ook erg mooi geleken.
Verschillende hotels hebben een trouwkapel, sommige zo groot als een kleine kerk. In een ervan stond de priester al klaar en kwam de bruid net binnen, begeleid door twee vrouwen in traditionele Balinese kleding.
Vanavond heerlijk gegeten bij Bumba Bali. Dit restaurant wordt door iedereen aangeraden en serveert de typische Balinese keuken. We namen de vis rijsttafel wat inhoudt dat je van alle visgerechten op de kaart een klein beetje krijgt. Alles was heerlijk, maar sommige gerechten waren best wel pittig gekruid. Erg lekker was de Mahi Mahi (Dorade).

• 29 Mei 2017 - 22:44

Linda:

Volgens mij zijn jullie na deze reis hard aan vakantie toe! Het vroege opstaan, het verplaatsen, de temperatuur en luchtvochtigheid, alle bezichtigingen. Een boeiende reis! Genietse, groetjes Linda